sitihalijah shaharuddin dalam kehidupan DUNIA NYATA :)

nama mama saya bagi sitihalijah , bole panggil saya ija , siti , ayong ata pon kakak , hee xkisah tp lagi suke panggil nama penuh la kan , bawu best , yelahh letih mama saya bgi nama , tp dipendekkan , ok saya lahir pada tarikh 26/9/1992 lahir di hospital tanjung malim perak , haa , sekarang hospital tu xpanggil hospital  dah  sekarang nama nye klinik kesihatan (sama la kan ahha ) sekarang sitihalijah study peringkat diploma di CYBERNETICS INTERNATIONAL COLLEGE AND TECHNOLOGY dalam cos pengurusan hotel and ketering , knp sitihalijah pilih nie sebab tersangat lah minat memasak , dah bercita-cita untk menjadi chef and dapat bukak kedai pastry . ok tentang sitihalijah , saya seorang yang mudah berkawan dengan sesiapa pon , lain bangsa pon xkesah , hee ramai kawan kan best , hidup nie jadi meriah taw , paling best sekali dalam PLKN , kat situ sitihalijah belajar kenal erti hidup susah senang , hidup dan masa akan datang , and kat situ lah sitihalijah dapat kenal kawan yang bergelar SAHABAT . sejak masok kolej nie banyak jugak kawan sitihalijah dapat , kawan yang selalu ada dalam susah ataupon senang , senang cakap diorang memang sangat mengkagumkan ,ok sitihalijah buat blog nie untuk share ape pengalaman sitihalijah bila berada diatas dan bawah , susah dan senang and paling penting hidup perlu diteruskan ape pon jadi . ehh jap sitihalijah lupe orang paling penting dalam hidup sitihalijah iaitu mama FAUZIAH DAHALAN yang berkorban mcm2 untuk saya , and tok abah SHAHARUDDIN OTHMAN yang banyak bg sitihalijah kehidupan and paling best 2 orang adik sitihalijah iaitu SITIHAWA and SITIHAJAR adik-adik yang nakal (mcm kakak dye haha ).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan