ya Alah , bagi hamba mu ini petunjuk ya Allah , hati ini pedih .

Ya Allah , hati ini sakit hati ini keliru hati ini sangat pdih , Ya Allah hebat nye kekuasaan mu , senag kau bagi perasaan CINTA ini senang kau tarik balik perasaan CINTA ini . Ya Allah , aku keliru , hamba mu ini lemah YA Allah , beri aku petunjuk Ya Allah , air mata ini kering untuk mengalir lagi hati menangis seribu bahasa , Ya Allah aku xnak melukai hati sesipa lagi Ya Allah , aku xnak ada yang terluka kerna DIRI INI Ya Allah , hati ini pedih Ya Allah , takot takot sangat melukai hati hamba mu ... Ya Allah hebat nye kekuasaan mu . diri ku kecil , saangat hina sangat rendah pada MU Ya Allah , Ya Allah ampunkan dosa ku ampunkan semua kesilapan ku , dugaan yang datang sikit sikit meruntuhkan ketabahan hati ini Ya Allah , aku tidak mengelauh dengan dugaan mu aku terima aku redow , kau yang maha kuasa semuanye sudah tertulis izinkan aku mencintai hmaba mu bernama lellaki , SEKIRANYA DIE JODOH DARI MU , KAU KUATKAN LAH IMAN KU , AKU BAHAGIA , sekiranya ia JODOH DARI SYAITAN dan JINS KAU JAUHKAN LAH AKU DARI nya .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan